食訊遊蹤 | 心之烘培(火炭) 返回
  瀏覽人次: 15914
心之烘培

 心之烘

[內容簡介]

 今晚想試試火炭的食肆,於是選咗呢間,店面雖然細,但入夜後可停車係街邊,呢樣夠方便。最重要係唔想食連鎖式薄餅店既嘢(好悶),而且對面街就係!今晚點咗墨魚汁意大利粉、煙三文魚薄餅、意式肉丸配蒜蓉飽、原味梳乎厘、酒味梳乎厘。

墨魚汁意大利粉個人覺得可以加多少少芝士同橄欖油感覺爭咗少少(可能就番大眾少油既口味),後來我問佢地攞啲油加番之後啲香味出番嚟,同啲意粉都滑番。特別一提個意粉煮得啱啱好,呢個口感個人至中意食,而整體嚟講都係好食既。

煙三文魚薄餅除咗我朋友唔中意食橄欖外,好食。我中意個餅底同啲蕃茄汁酸酸地,味道似係意大利食過既味道,個人嚟講勁中意。
意式肉丸配蒜蓉飽,先講肉丸無太大驚喜但都好食,但蒜蓉飽就焗得啱啱好,外脆內軟超好食。
兩款梳乎厘,原味就焗得啱啱好,酒味就可能分咗心少少燶(因為佢做緊第二啲嘢),兩款甜度都啱啱好,個人推介酒味梳乎厘。
最後埋單先至二百幾蚊唔洗三百抵!肯定下次會再返嚟食!

GOODSHOW精選 :

墨魚汁意大利粉,煙三文魚薄餅,意式肉丸配蒜蓉飽,原味梳乎厘,原味梳乎

厘,酒味梳乎厘

地址 : 火炭坳背灣街33號世紀中心i地舖

電話 : 2623 3282

上載日期 : 11-06-2015

tom BAR+GRILL(科學園)
山城毛兒老火鍋
辣蟹莊(觀塘)
第壹燙冒菜麻辣燙(尖沙咀)
 

?
關於我們 |  合作夥伴  |   廣告查詢 私隱政策  | 飯招  |  總瀏覽人數: 18,170,999  2011-2024 Copyright GNJ COMPANY All rights reserved.